Verzenden & retourneren
Afhalen
Bij Boards and More kun je ook afhalen op de volgende locaties:
The Tube Middelburg
Segeersstraat 64-68
4331 JP Middelburg
Sportshop Domburg
Weststraat 2a
4357 BM Domburg
Kies bij verzendwijze voor afhalen en maak een keuze uit de bovenstaande afhaallocaties. Wanneer uw bestelling gereed is, ontvang jij een e-mail van ons.
Het kan voorkomen dat een deel van de bestelling uit een ander filiaal moet komen, hierdoor kan het wat langer duren. Bij twijfel kunt u altijd contact met ons opnemen.
Verzenden
Boards and More werkt samen met verschillende transportbedrijven. Op basis van het afleveradres wordt bepaald welk transportbedrijf geschikt is.
Wij streven erna om bestellingen binnen Nederland op werkdagen voor 16:00 uur dezelfde dag te versturen. Normaal wordt de bestelling dan binnen 2 werkdagen geleverd. Ook bestellingen binnen Europa worden op werkdagen voor 16:00 verzonden maar de afleverdatum kan hierin verschillen. Bij elke bestelling wordt een track and trace code verstuurd.
Verzendkosten
Binnen Nederland
Verzendkosten boven de € 60- Gratis (m.u.v. surfboards)
Verzendkosten onder de € 60,- € 6,95
Surfboards per stuk € 60,-
België
€ 9,99 vast
€ 100,00 vast tarief voor surfboard
Duitsland
€ 9,99 vast
€ 100,00 vast tarief voor surfboard
Retourvoorwaarden
Boards and More hanteert de volgende voorwaarden voor retourzendingen:
Retouren dienen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd te worden naar ons retouradres.
Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Boards and More niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Hierdoor raden wij aan om retourzendingen altijd te voorzien van een track and trace.
Retour-artikelen dienen altijd voorzien te zijn van de originele labels en hebben geen draagsporen.
Boards and More
Segeersstraat 64-68
4331 JP Middelburg
Om de bestelling te retourneren neem dan de volgende stappen:
Vul het bij de bestelling geleverde retourfomulier in.
Voeg dit formulier toe aan de retour.
Stuur de retour naar het bovenstaande adres.
Klachten
Klachten dienen aangemeld te worden binnen 3 werkdagen na ontvangst van jouw bestelling bij onze klantenservice. Denk hierbij verkeerd of beschadigde artikelen. Ook voor andere klachten kun je bij onze klantenservice. Aangemelde klachten worden beoordeeld waarna er naar een passende oplossing gezocht wordt.
mail: [email protected]
telefoon: 0118 625 440
Terugbetaling
Terugbetalingen vinden 10 werkdagen na ontvangst van de retourzending plaatst. Mocht je na 10 werkdagen nog geen terugbetaling hebben ontvangen, neem dan gerust contact met ons op.